Calendar
/ Calendario
Friday, September 21, 2012
·
POSTPONED – Schoolwide
Rules Ceremony – We just need a bit more time to finish up the development of
our new rules.
·
APLAZADO - Ceremonia de
la Escuela Reglas Wide - Sólo necesitamos un poco más tiempo para terminar el
desarrollo de nuestras nuevas reglas.
Monday, September 24, 2012
·
Mighty Mustangs Registration Forms Due
·
Mighty Mustangs Formularios de inscripción Due
Wednesday, September 26, 2012
·
Evening – PTO fundraiser
– Dining Out for a Cause – Applebee’s – must bring flyer
·
Tarde - PTO para
recaudar fondos - Comer fuera por una causa - Applebee - debe traer Fraude
Friday, September 28, 2012
·
Spirit Wear Orders Due –
See Mitchell Website for more information or call the school office for an
order form
·
Las órdenes Espíritu
desgaste debido Mitchell - Ver web para más información o llame a la oficina de
la escuela por un formulario de pedido
Tuesday, October 2, 2012
·
School Picture Day
·
Escuela Día de Fotos
3:45 – 5:00 – Mighty Mustangs Math
Program
Wednesday, October 3, 2012
·
Student Count Day
·
Día del Estudiante Conde
Thursday, October 4, 2012
3:45 – 5:00 – Mighty Mustangs Math
Program
Friday, October 5, 2012
6:00 PM – Family Movie Night @
Mitchell School -
6:00 PM – Familia Noche de Cine en la
Escuela Mitchell
News
and Information / Información y Noticias
Mighty
Mustangs Registration Forms Due - Monday, 9/24 / Mighty Mustangs Formularios de
inscripción Due - Lunes, 09.24
Mighty Mustangs is an after school math program
offered each school year for grades 3-5. Invitations for the program this
year were sent home on Thursday, September 21. Parents who received them
should fill out the registration forms and return them to school on Friday,
9/21 or Monday, 9/24.
If you have questions, please call the school
office at 997-1216 or email Mr. Karr at karrk at aaps.k12.mi.us
Mighty Mustangs es un programa de matemáticas en
la escuela después de que ofrece cada año escolar para los grados 3-5. Las
invitaciones para el programa de este año fueron enviados a casa el jueves, 21
de septiembre. Los padres que las recibieron deberán llenar los formularios de
inscripción y devolverlos a la escuela el Viernes, 09.21 o lunes, 9/24.
Si tiene alguna pregunta, por favor llame a la oficina al 997-1216 o
por correo electrónico al Sr. Karr en karrk en aaps.k12.mi.us